Dlaczego gra wygląda gorzej niż na zwiastunach przed premierą?
Jesteśmy już po debiucie Dark Souls II (przynajmniej na niektórych platformach) i dlatego też mamy za sobą już nie tylko recenzje, ale również pierwsze komentarze samych graczy. Nie wszystkie z nich stawiają grę w dobrym świetle.
W ostatnich dniach zaczęło pojawiać się sporo głosów, które nie świadczyły najlepiej o oprawie graficznej oferowanej przez Dark Souls 2. Część osób twierdziła, iż jest ona gorsza od tej, jaka pokazywana była przed premierą na materiałach promujących grę. Co na to twórcy?
Nie zamierzają oni zaprzeczać, ponieważ grafika rzeczywiście uległa w tracie tworzenia gry drobnemu pogorszeniu. Przedstawiciele From Software twierdzą jednak, iż nie można było tego uniknąć.
"W całym procesie rozwoju gry jest ona stale balansowana nie tylko pod względem grywalności, ale także w sferze zarządzania dostępnymi zasobami. Deweloper zawsze stoi przed wyzwaniem przy tworzeniu najbardziej satysfakcjonującego doświadczenia dla gracza - trzeba zapewnić jednocześnie oprawę graficzną odpowiedniej jakości, a także dynamikę i równowagę rozgrywki. Ostateczna wersja Dark Souls II to efekt tej delikatnej równowagi i jesteśmy bardzo dumni z pozytywnego odbioru gry."
Przypomnijmy, że Dark Souls 2 zadebiutowało do tej pory w wersjach na PlayStation 3 i Xbox 360. Właściciele PC muszą jeszcze trochę poczekać, ponieważ na tej platformie gra pojawi się 25 kwietnia.
Źródło: vg247, nowgamer
Komentarze
20Musze przyznac ze DS2 prezentuje poziom graficzny sprzed 4 lat.. tekstury za bardzo rozmazane nie mowiac o oswietleniu i cieniach.
Zamiast glupio sie tlumaczyc, mogli poweidziec ze na PC bedzie wersja "HD" i ew. PS4/X1. Ale widzac te tlumaczenie sadze ze wyklepali jedna wersje i nie beda wydawac podrasowanej na inne platformy, tylko rzuca na rynek w takim stanie jakim dostaly stare konsole. ;/